4.15.2009

Package from Eki-chan <3

THANKS EKI~ I got your package today! Love em!



Im so happy! Today a package from eki-chan has arrived, because I won her prize giveaway ~ Im so lucky~Love the ribbon, the rose, the candies, the pore pack (hehe) too! And your note is so sweet too~



And the phone strap.. I put it on my mobile phone immediately haha.
I love it! thanks eki-chan~ you are so talented.. i can never make stuff like these hehe.
one question.. the little bling bling thingy, what is it for? hehe ~ its cute though!
I tried it on too!
(Sorry my bathroom mirror is a bit dirty lol)




How cute is the ribbon? It's so feminine!



And i love the white rose..
Maybe i can do one sided braid and put the rose xD So girly xDDDD



Side view =)



Love it love it!
I ate the candy too.. the sour one.. I love it..
I will try to search for the candy here hehe~

Once again thanks eki-chan *hearts*



XOXO
Fei

39 comments♡:

Anonymous said...

hi panda-
can i ask you- what hair dye do u use
i like the tint of color on your hair-=
thanks!

Yumeko said...

super gorgeous!

Ladyfei♡ said...

anonymous - i dyed it at a salon, so i dont know the color really >_< sorry! but my roots are showing badly already now ;_; so its not a good color..

kawaiikao said...

you are so pretty! congrats on the win!!

mascara whore said...

the ribbon looks heaps kute on yu ^___^

[ miss hazel ] said...

lol i've always love white flowers.

but being a chinese, white flower on head is such a big no no! my mom will kick me out of the house if she ever saw me wearing a white flower on my head! lol

ning * star said...

oh, such a sweet parcel from eki-chan <3
really love all your pictures. your hair is very pretty too. I love the color and your hair is just so cute ^_^ small princess

purple snowflake said...

OMg jeanice....
ur look so cute.. wanna pinch ur face =D hehehe the dimples ... I want as well.. may be go to surgery add two dimples HAHAH>.


ur bath room mirror not clean le.. >< ur photo got blurred cuz of that ... LOL

♥Leigh♥ said...

Oh so pretty! I like all of 'em! U look soo girly with these ribbons! =) Congrats for winning!

Btw, the lenses I was using on that post is Acuvue colored lenses in Hazel Brown. =)

janicey said...

awww! sooo cute!! i like i like! congrats on winning darls!

[ miss hazel ] said...

LOL! u didn't know?
cuz white flower = symbol of death for chinese? XD

hahaha in hongkee dramas/movies u can see woman wearing a small white flower on their head during a funeral lol!

Jian said...

The bow is SO pretty! Looks really nice...Gosh, I love your hair. I hadn't really noticed how long it was until these photos. I wish my hair was that long...

What are you talking about...55kg? Are you sure?! Don't lie! I think you have broken scales! We're the same height and weight? You look 100x skinnier =_= Looks like your fat must not go to your face, either that or you just have a lot more muscle mass.

I've been putting on weight because I don't keep my snacks in the kitchen cupboard, I keep them...On my desk. I'm afraid the sticky notes don't work. I wrote one and put it on my snack bowl: 'You are a FAT PIG. Stop eating' and drew a picture of me with a belly.

I still ate.

Boohoo.

fuzkittie said...

How cute!! Your hair is gorgeous.

-Yu- said...

the ribbon accessory looks so adorable. congrats on the win!

~Mel said...

awww.. everything's sooo cute! hehe.

aquaracer said...

awww..congrats! the ribbons def look cute on you!

The Virus Evad said...

nice photos!!!!

good...

CHOMSIRI said...

it looks so cute on you!

purple snowflake said...

Jeanice
you have to go check out the lollipop loving lipstick le...
it's so pretty. can't miss out.. better than HK lipsticks i think..

don't miss out =D..

you can see swatches on my blog if that helps.

PowderPuffGirl said...

ur too gorgeous for words :)
the hair pieces really suit you! and I LUVVV ur hair!

梅子 said...

awe the bows look so nice! im trying to grow my hair out to your length its been a while that i have had long hair. but lets see if i actually achieve this goal hehe !

Vanessa said...

Love the hair accessories!

Beauty Snap said...

Hey~
Yay now we are twins :)
I also got the same pins as you. that's so funny because we were allowed to choose~
You look so pretty with the pins!

cheryl said...

what a nice package u got! have fun with everything in it..

JAYXONLY said...

The bows are too cute !

AnnaCleo said...

wow! ur so lucky!! :3 i remember when she posted ur name i was like 'i know her!'
& i love bows & roses ~ they look so cute on you. and you look so pretty with them! ^_^ teehee~

beeyoutiful7 said...

it looks super cute on u !!

<33

hellokittyromance said...

so cute!! i want one!! haha

lily<3

MiuMiu said...

so cute =)
you're doing a look with the pullip dolls? i was gonna use one of them to do a doll look for a contest...you should totally enter too! but at the moment i can't remember which blogger it is. i've never heard of those dolls before haha..but i think they look nicer than the blythes

mayaari said...

the rose/flower clip looks really nice in your hair!

Blair said...

You look so pwitty with Eki's ribbon!

Becca Wong said...

Awww, you look adorable!
I've been wanting to get more hair accessories too!!!
-migrates over to Eki's page-
Puahahaa <3
Feiii you lok so pretty
:]
<3 Becca

Ally said...

I love the ribbon & the flower!
Looks so cute in your hair!
The packaging is very adorable as well
So lucky^^

✿Ji✿ said...

Congrats on winning!^-^
You look so cute with the ribbon!♥

Thank you for your consoling comment! I guess it´s hard not to take sides. Better move out soon.

I´m already an adult here, in Korea I´m even 20 years old, eventhough I´m only 18 now...they have a weird way to determine the age!xD
In Germany you can even drink beer and stuff with less alcohol with 16, smoke with 18 but this just changed last year. Before that we could smoke with 16.

Hope you manage all your assignments!

Jian said...

Ahhh~ I couldn't tell you've got (half) hair extensions! Looks super natural and pretty =D

Ah. *Jealous* Well, actually when I tell people this they don't believe me. If I stop snacking and just stick to my normal meals I drop 2kg in 4-5 days. (And then I step on the scales and show them). =_= Does this happen for you? Guess it's a handy trait, haha.

♡ Nic Nic ♡ said...

congrats! love the white flower on you :)

AmoreVintage said...

u're lucky! Eki is reaaally talented i tell ya;)

Sarah said...

Ohh this is so cute! You have gorgeous hair!!!!!!!

mzkrystall said...

your so gorgeousss! *following your blogger! =]

designed with love by beautiful dawn designs